Mätt

Så! Då var årets första riktiga julbord fullbordat.. Mums, säger jag bara. Mammas köttbullar slank ner tillsammans med en massa annat gott...till exempel prinskorvar som har blivit min nya stora passion på julbordet.. För några år sedanm kunde jag inte med dem alls, det gick verkligen inte.. Men nu! Mumsmums!! Försökte att njuta i lagom mängder, mamma har hittat en artikel i Sydsvenskan om hur man på bästa och mest sunda sätt avnjuter ett julbord. Mycket upplyftande;)

Fick en massa fina julklappar...mina syskon har blivit så duktiga på de där.. Förr om åren var det mest teckningar och egensnickrade grejer som gällde. Hade man tur såg man vad konstverket föreställde. Men nu så! Fick ett vackert, rött blockljus av Anders... det ska få pryda soffbordet i mitt och Jacobs nya hem. Av Maria fick jag ett fransfärgningskit...så imorgon ska jag få vackra, mörka fransar. Får se hur det går, har ju aldrig testat det innan.. Spännande! Av mina alldeles egna lillebror Erik fick jag ett träningslinne...svart, enkelt och supersnyggt. Here I come Gerdahallen!!! Av mami, papi, mormor och farmor & farfar fick jag ett par nya Converse:) Fast de kommer först om ett par veckor...är beställda från LaRedoute. Fick även boken Trofésamlaren av Björn Hellberg som morgonpresent...spännande, första boken jag läser av honom..ska nog inviga den imorgon på min lediga dag:) Slutligen fick jag också ett presentkort på Outleten..nice! Pust, det var en hel del det! Kan inte vara något annat än helnöjd:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0