Måndag..

Igår flyttade jag till Malmö.. Herre min jesus, det var ett slit. Jag kan inte fatta att man kan få plats med så mycket saker i en sådan liten lägenhet.. Mamma fick lite panikkänslor bara vid tanken på hur det kommer bli den dag de ska flytta från huset. Då ska jag vara långt borta på semester, det säger jag då bara;) Detta var jobbigt, och det är långt ifrån klart. Flyttkartonger vart jag än ser..

Idag har jag varit en tur i Lund...har hämtat min dammsugare och min cykel. Passade även på att köra ett pass GympaStång på Gerda.. Blää, vad längesen det var jag var där.. Inte bra!! Ska försöka få rutin på det när skolan drar igång. Kändes att det var ett tag sedan, nu är jag riktigt seg.. Känns gött!!

Har även provianterat inför nyår, passade på när jag ändå var i krokarna...och dessutom hade bil. Lyx!! Förutom när man ska parkera, då är det ett helvete. Ni skulle se vår gata, inte en ledig plats! Suck!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0