Juldagen = Fest?

Sitter här hemma i godan ro och njuter av julefriden. Ögonen känns lite konstiga då jag i detta nu inviger min julklapp som jag fick av syrran.. Håller alltså på att färga fransarna, mycket spännande. Kastade beskrivningen nästan direkt, det var ju helt omöjligt att göra på det sättet. Vi får se resultatet om en stund, håller tummarna och hoppas på det bästa.

Sitter och läser lite bloggar..där det omnämns att det ska festas ikväll. Tänka sig, det hade jag glömt... Att juldagen är partajdag. Jag har i mitt liv endast ett år festat på juldagen...det var förra året. Kul förvisso, men nyår är annars min grej. Idag blir det lugna gatan på den fronten i alla fall, börjar jobba klockan sex imorgon:P Och sedan blir det en tur till Ikea med mannen i mitt liv. Vi ska köpa lakan, tv-bänk och bokhyllor...vuxet, inte sant;) Så ikväll blir det lugnt, lugnt och lugnt.. Och en massa julmat! Såklart, allt annat vore omöjligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0