Idag

Fransarna blev fina...svarta och snygga.

Sitter framför lillebrors dator...är mätt och belåten efter en ledig dag med julefrid. Julbord har intagits, likaså kaffe och godis.. Mm, mumma. Efter jul är det jag som börjar träna...sambo- och julkilona ska bekämpas! Gaah, jag tänker inte låta dem ta mig!!! Har haft en ypperligt lugn dag idag.. Var ute på promenad med vovvarna imorse, och även tagit en tur förbi outleten.. Knäppt egentligen att det var öppet på juldan...men kul för mig i alla fall:) Hittade dock inget, kände mig inte riktigt på humör:( Lite sådär obekväm med mig själv igen... Kan ha med flytten att göra, allt känns upp och ner för tillfället... Längtar lite till på måndag...då kommer det mesta vara på plats i lägenheten, jag är ledig och kan pilla och pyssla hela dagen. Åh! Vad skönt det ska bli!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0