Fredag.

Idag har jag jobbat. Det var faktiskt riktigt trevligt.. Fick stå mycket i kassa, vilket ju alltid är det roligaste. Och idag var det dessutom massor av folk typ hela tiden. Ojojoj, man hade inte en ledig sekund!! Såg Biffen och hennes mamma vara inne och shoppa...men hon stannade inte och pratade med mig:( Inte ens en liten stund..hon sa bara hej och hejdå.. Buhu!!!

Fick köpt lite julklappar också. Känns bra, nu har jag bara en kvar. Råkade köpa något till mig själv också:P Något vitt, varmt, ulligt och jättefint. Haha, jag är fanimig obetalbar!! Menmen. Nu ska jag fan försöka vara duktig. Det är ju rensa jag ska göra, inte fylla på. Svårt att få in det där alltså.

Nu sitter jag här och väntar på min älskling. Han är ute och roar sig med sina tränarkollegor. Men jag ska inte klaga, jag har det fint och bra här hemma. Ska nog ner och hämta tvätt i källaren snart också. Vilket liv alltså;)

Om ungefär en vecka flyttar vi till Malmö! Hurray!!!

Kommentarer
Postat av: Emelie

FÖRLÅT!! Trodde inte jag fick störa dig när du jobbade, du verkade så upptagen :(

2008-12-20 @ 14:13:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0