Faller isär...

Sjukt bra låt. Säkert!

Igår när jag kom hem från träningen var jag lite sur och irriterad.. Regnet öste ner och det var kallt som satan:( Jag var trött efter en späckad dag. En sådan känsla som gör att man inte vill se, prata med eller över huvudtaget träffa någon alls. Men Jacob var hemma hos mig. Vilket gör mig jätteglad förstås. Men just då var jag bara sur, tråkig och blev arg över allt. Stackars Jacob... Han blir oroad när jag är tyst och sluten, han menar att jag bara brukar vara det när jag är arg på honom. Men det var jag inte igår...jag ville bara vara tyst.

Sådant här beteende hos mig själv kan få mig att undra hur det ska gå när vi flyttar ihop... Men jag tror det ska gå bra. Man lär känna varandra bättre och bättre för var dag. Tänk bara hur mycket vi lärt oss av och om varandra under det här året. Babe kommer lära sig att jag ibland är tyst utan någon speciell anledning... Och jag kommer lära mig att berätta varför jag är tyst, så min älskling slipper bli orolig. Älskar dig Jacob

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0