En halv julfilm

En stor del av julmys och julkänsla uppnår jag genom att titta på film med jultema...det ska vara massa tomtar, kärlek, mys, kramar och fina känslor. Det är jul det! I lördags såg jag halva Love Actually....Jacob ville se Dansbandskampen, därav den missade inledningen.. Nu har den stora övertalningskampanjen inletts...måste ju få se hela filmen. Helst innan jul, men det verkar svårt:( Igår skulle vi se filmen Fred Claus, en film som handlar om tomtens okände bror..spelad av Vince Vaughn.. Jag såg halva, sedan gick jag och la mig. Var så sjukt trött, däckade typ direkt.. Kanske kan se slutet av filmen ikväll, den verkade vara bra i alla fall;)

Imorgonkväll åker jag hem till Svedala för att äta varm julskinka tillsammans med familjen..
Mm, traditioner som innefattar god mat tycker jag om:) Ska dessutom få skjuts till Svedala, pappa slutar jobba klockan åtta så han kommer och hämtar mig.. Lyx!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0