Emmas bröllop

Camilla, min mästerfotograf, har skickat över lite bilder till mig från Emmas bröllop. Åh, vad fina de var!! Man blir ju nästan lite sugen;) Nä, du kan vara lugn Jacob..det dröjer, haha!!

Lite suddig, men fin bild ändå tycker jag. Mina favoriter från Svenskan..haha! Oj, vad kul vi hade! Och vad vi snackade...vet inte hur många gånger vi blev tillsagda;)
         
Det var en supertrevlig kväll, Emmas föräldrar hade ordnat det så fint i Folkets hus i Lomma
. Camilla gjorde bort sig lite när hon frågade efter kaffe precis när Emmas mamma stod bakom henne. De är ju mormoner...och mormoner dricker inte kaffe. Bara te, som smakar blää;) Detta vet Camilla, men hon glömde sig lite. Haha, det var kul!

Kommentarer
Postat av: Millan

Haha, ja det var kul! Åh, jag tänker fortfarande på bröllopet, det var sååå fint, man blir ju faktiskt lite sugen på att få ha en så vacker fest själv, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :)

2008-12-21 @ 09:21:25
Postat av: Millan

Haha, ja det var kul! Åh, jag tänker fortfarande på bröllopet, det var sååå fint, man blir ju faktiskt lite sugen på att få ha en så vacker fest själv, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :)

2008-12-21 @ 09:22:30
Postat av: Millan

Haha, ja det var kul! Åh, jag tänker fortfarande på bröllopet, det var sååå fint, man blir ju faktiskt lite sugen på att få ha en så vacker fest själv, men den som väntar på nåt gott väntar aldrig för länge :)

2008-12-21 @ 09:33:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0