Egypten! Pyramiderna

Under hela vår semster tog jag totalt fyra foton...alla på Jacob:P Trevligt, men kanske lite knapert för att spegla en hel vecka där man bland annat fått se ett av världens sju underverk. Tur då att Jacob varit lite mer flitig:) När min kamera väl behövdes...vid pyramiderna i Kairo. Ja, då låg den kvar på rummet i Hurghada...sisådär 70 mil bort. Haha!!


Liten Karin på stor pyramid:)

Vi red kamel fram till pyramiderna...det var jättekul, men lite skumpigt.
Satt och höll mig krampaktigt i Jacob, min klippa;) Sedan gick vi runt och förundrades av pyramiderna och deras storhet. Fick även gå in i en av drottningarnas pyramider, de är typ en tiondel så stora, men ändå.. Lite lätt klaustrofobi...men nu är det gjort iaf:)
     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0