What a difference!!!

Tänk vilken skillnad alltså. Nu är jag på plats i Svedala, här finns superinternet. Vilken lycka! Det tar typ ingen tid alls, och hänger sig inte. Skönt!! Jeez, har inte bloggat på länge alls...menmen så är det när man är på landet. Nu börjar så saketliga min återgång till det normala livet.

Jobbade sista schemalagda dagen i söndags...men nu ringde de precis och ville att jag skulle jobba imorgon. Kul, det är ju precis så jag vill ha det...att de ringer lite då och då., extrapengar är ju aldrig fel;)

Igår spelade jag fotboll!!!!
Första, sista och enda gången i livet;) Jaja, man ska aldrig säga aldrig... Det var kul, men herrejesus vilken träningsvärk jag har idag. Plus att jag har en fetebula i pannan:( En i motståndarlaget knäade mig i huvudet....men jag tog iaf bollen. Jag stod i mål alltså. Får ju ställa upp när det kniper;P
 Detta är jag bättre på.... Glass på Ströget i Köpenhamn:) Mumsmums!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0