Vad har hänt?



Dagens låt:
Worrying Kind med The Ark. Min ringsignal... Idag var jag poppis;)
Dagens frisyr: Knut... Spännande inte sant. Måste klippa mig snart, det är så tråååkigt!!!
Dagens smink: Eyeliner och täckstift. Gud vad jag hatar finnar, äckligt och fult. Det enda roliga är när man får klämma dem;) Men det gör ju ont...mycket roligare att klämma på andra. Haha!!
Dagens klädsel: Vitt linne, Stor, kortärmad, grå stickad tröja, Nudiejeans(favoriterna) och vita converse
Dagens vill ha i allmänhet:
Pengar... I min värld är det alltid brist på denna vara
Dagens materiella vill ha: Underbar skapelse från H&M:) Hoppas den blir min!
Dagens beroende:
Kaffe... Precis som alla andra dagar
Dagens tråkigaste: Min lunch:p
Dagens köp: En cheeseburgare för 12 spänn
Dagens mat: Mackor med kalkon och tomat
Dagens mående: Utvilad och glad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0