Torsdag

Inatt har jag sovit som en prinsessa...vilket har varit otroligt skönt med tanke på att jag knappt sov en blund natten före. Låg bara och stirrade i taket, speedad som fan. Inte kul alls:( Men inatt! Så skönt... Kan bero på att jag först jobbaade från 9-19.15 och därefter drog till volleybollträning. Puh! Men det var så kul på träningen så det var helt klart värt allt spring och flås:)

Idag blir det också jobb, en stackare hade fått maginfluensa så då fick jag hoppa in istället. Den enes bröd, den andres.... som man så fint säger.

Snart är det dags att fara på semester... Blev inte superpeppad av Nyheterna idag direkt. Med tanke på den förfärliga flygolyckan i Spanien:( Usch och fy vad hemskt!!! Jag vill inte flyga. Biffen, ska vi inte ta och lifta dit istället???

Jag längtar efter Jacob På lördag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0