Slappa, softa, hänga....

Jag är alldeles till mig av det snabba internetet:) Man kan ju ändra och gå tillbaka hur mycket man vill...utan att skiten loggar ur sig själv. Detta är lycka i dagens samhälle;) Det är därför det kommer ganska många inlägg i stöten. Jag är ensam hemma i Svedala...här finns ingen mat och endast skogsteve(ettan, tvåan och fyran) Klart som bara den att jag häckar vid datorn. Med en stor kopp kaffe sitter jag här och läser alla bloggar jag kan komma på. Och shoppinglusten är ju alltid som störst när man inte kan eller ska shoppa. Så därför surfar jag runt och inspireras..

Dagen idag är lugn och skön. Det känns bra...det har varit lite mycket farande den senaste tiden. Hit och dit. Idag är sista dagen som Sommarkortet gäller. Sedan lär det bli betydligt lugnare kan jag lova. Då får jag allt hålla mig stilla. Planerna för dagen är att packa och fara till Lund för att lämpa av lite grejer. Jag ska bo här i Svedala nästa vecka, men måste försöka få iväg lite saker redan nu, så det inte blir så mycket på en gång. Sedan ska jag åka vidare upp till Sölvesborg...tillsammans med Jacob och hans föräldrar. Vi ska mysa hela helgen, bara softa och ha det bra. Min mobil funkar inte alls där uppe så för min del ska det nog gå alldeles utmärkt!

Kommentarer
Postat av: Millan

Skogstv, vilket fint ord! me like, man är ju trots allt uppvuxen med det :) länge leve public service!

2008-08-17 @ 12:03:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0