Skolväska

Nu börjar skolstarten snart kunna anas vid horisonten...och då gäller det att vara väl förberedd! Har tiggt till mig några block av mamma...och tror jag ska fråga Jacob om han kan grejja några pennor. Vad då?! Man får väl utnyttja sina kontakter;) Plus att Sparbanken Finn-pennorna faktiskt är sjukt bra, så det så!

Funderar på att inverstera i en ny skolväska..
. Förvisso så älskar jag min Olily-väska, men den är lite väl stor. En något mindre hade inte suttit fel. Lagom stor till en massa intressanta böcker, plus ett bra extrafack som rymmer kalender, pennor och annat nödvändigt. Här har jag hittat några fina. Inte så dyra heller:)
Bianco, 350 kronor
Pieces accessories, 279 kronor
Wedins, 349 kronor

Och slutligen. Min favorit. Från H&M såklart;) Kostar 198 kronor och är farligt snygg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0