Sånt här värmer...

Angående mitt och Emelies samtal... som vanligt så snackade vi hur länge som helst. Lätt hänt, haha! Det är konstigt, med vissa människor känner man att man inte har något alls att säga.. Medans med andra..kan man prata hur länge som helst! Visst är det fantastiskt! Tur att Jacob inte var hemma...han känner sig så åsidosatt när jag och Emelie sätter igång..sötisen;)

Vi pratade bl.a. om volleyboll. I onsdags var vi ju och tränade med KFUM Malmö.
Det var kul, riktigt skön känsla att få röra boll igen. Hoppa, och drämma till. Mm, me like! En annan sak som nu i efterhand var kul var idag, när Emelie sa att hon redan nu längtar tills på onsdag när vi ska träna igen. Det är svårt att beskriva hur underbart det känns att få höra sin bästa och finaste vän säga detta. Denna vän som under lång, lång tid inte tyckt att volleybollträningarna varit så kul...med tanke på all skit och ignorans hon fått utstå. Jag blir så glad och lycklig när jag hör henne säga att hon längtar efter träningen:)

Vi kommer få en lovely höst, volleybollmässigt!!
Vi ska ha så kul! Verkar som vi kan få med Annie också...hoppashoppashoppas!!! Superspikers behöver ju en superpassare;)

Kommentarer
Postat av: karro

bra ni gick till malmö vi snodde ju deras bästa spelare.. :) hoppas ni får kul.. kramar karro

2008-08-23 @ 14:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0