Party, någon...?

Om man jämför med den föregående sommaren så har jag partat något alldeles fruktansvärt lite i år:( Inget alls typ. Inte för att suttit och rullat tummarna för den delen, men partaj har det varit futtigt med. Får ta igen det i höst. Nationerna i Lund, here I come!!! Helsingkrona, ständig favorit:)
Asos, 79 kronor
Urban Outfitters, 98 kronor

Jaja, det jag ville ha sagt är att när jag väl går, då vill jag dansadansadansa!! Vara glad, full och allmänt på gång:) När man dansar är inte halsband att föredra, det studsar runt...och passar man sig inte så kan man nita både sig själv och folk i sin närhet. Därför satsar jag stenhårt på örhängen... Det finns ju så många fina, häftiga och coola.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0