Nedräkningen har börjat:)

En vecka kvar!!
Sedan är det semester i värmen som gäller. Hurray!! Vad underbart det ska bli. Pratade med Biffen lite tidigare idag...hon hade testat sin bikini. För att liksom komma i stämning:) Personligen tycker jag att det känns lite overkligt, jag kan knappt tro att det är sant. Plus att jag börjat nojja inför flygresan. För alla som inte vet kan jag berätta att jag hatar att flyga. Tycker det är hemskt:( Får dödsångest och tänker en massa hemska tankar. Menmen....ska försöka tänka på annat. Gäller att bunkra upp med en massa tidningar och bra böcker, så ska det nog gå bra. Vill inte att en massa dumma tankar ska begränsa min tillvaro och göra att jag går miste om en massa fina upplevelser..

Btw så sa Emelie att hon ska sola satan när vi är där nere.. Hur ska detta gå? Hur ska jag kunna hänga med? Man blir ju alltid lite stressad, vill ju också vara brun och fin. Förra året fjällade jag som en tok, plus att jag fick Mallorca-akne:( Blää!!! Så jävla äckligt! Har nog aldrig känt mig så ofräsch som efter den resan... Så blir nog till att ta det lite lugnare i år;P hur nu det ska gå..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0