Höstinspiration i Metro

Kände att jag behövde lite inspiration så här i hösttider. Nog för att jag ska rensa....men det gör man ju bara för att kunna få plats med nytt. Inte sant;) Här i Metro tipsas det om vad man bör spara av det man har i sin klädkammare. Vettigt...allt behöver ju inte var nytt.

1. Paisleymönstrat. Nja, jag är tveksam. Är mer sugen på randigt och enfärgat.
2. Byxdressen. En shortsdress skulle jag vilja ha. Divided Red har en mörkgrå som är superfin. Till svarta strumpbyxor och vita converse kanske. En hit!
3. Långklänningen. Nej! Helt deffinitivt nej!
4. Kavajen. Såg en superfin igår när jag jobbade. Mörkblå med guldknappar. Upprullade ärmar med sidenfoder. Mm, me like.
5. Shorts. Har lite svårt för shorts...känner mig som en stubbe:) Gillar kjolar bättre..
6. Volanger. Helt klart! Det gillas.. Får en att känna sig som en söt liten flicka...vilket ju aldrig är fel.
7. Spets. Tycker jag också om. Även på denna front hittade jag en favorit på H&M.. Från Trendavdelningen. En svart top...med spets på ärmarna och vid axelpartierna. Låter kanske skumt, men var utsökt vackert:)
8. Transparenta material. Tror inte det. Vill jag visa hud så klär jag av mig;P
9. Rosetter. Ja!! Supersött! Gärna i håret för att göra den eviga tofsen något roligare..
10. Hatten. Nej! Kan inte tänka mig någon situation där jag skulle känna mig bekväm och naturlig i hatt. Mössa däremot!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0