Fattigfattigfattig!

Idag la jag undan en underbar sak på H&M. Storgatan där jag för tillfället jobbar har man det lite extra bra. Vi i personalen har en egen hängare uppe på lagret där vi kan hänga undan de kläder vi vill köpa. Så att de kan hänga lite längre än vad vanliga dödligas kläder får... Lyxigt värre!

Problemet är bara att jag för tillfället är så fattig så det knappt är sant. Och när pengarna väl trillar in så sitter jag (förhoppningsvis...om vi inte störtar:() på en strand på Cypern. Och då är det ju svårt att shoppa i Malmö.... Så mitt hopp står till att denna underbara skapelse ska få hänga i ca två veckor...och att jag då får jobba, så att jag kan köpa ut den. Haha, nu håller vi tummarna.. Because it´s lovely!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0