En sådan här fin...

...fick jag av mina sötisar:) Gissa om jag blev glad eller!! Tack, tack och tack igen!!

Haft en trevlig och mysig kväll med mina kära vän...som alltid såklart:) Var så länge sedan vi sågs, hade massor att prata om.. Killar, träning, plugg och livet i allmänhet. Och självklart om vår resa!! Om två veckor ligger vi på Cyperns varma stränder, sippar vin, äter god mat och njuter av livet. Gött!

Imorgon blir det först jobb...och sedan bär det av till Malmö för att provträna med KFUM Malmö.. Spännande! Får se om det blir klubbyte nu till hösten. Känns högst troligt, med tanke på att det står mellan det eller också inget alls. För Svedala blir det inte, den saken är klar. Jag orkar inte mer, så är det bara! Nu ska jag ha kul:) Jag älskar att spela volleyboll, och från och med nu ska jag bara göra det för den sakens skull! No more bullshit!

Kommentarer
Postat av: Millan

Låter bra med klubbbyte Karin! Måste se dig spela nån gång innan jag dör :) Hoppas du hade en bra fölsedag, du skulle ha varit född i Stockholm ist, där firade de 08-dagen på din fölsedag o om du hade varit född 0808 i sthlm så hade du fått gratis entré till grönan livet ut, detdu!

2008-08-14 @ 23:22:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0