What to do?!

Idag kände jag mig på tjuvhumör;) Så jag stal delar av en lista som Biffen gjort.. Mohaha!! Hoppa det är okej sötis, fick ju ha något att roa mig när jag nu sitter här helt ensam i föräldrahemmet.. Stackars mig..kallt är det också;) 


¤När gick du upp i dag?
10.30 ringde klockan

¤Favoritgodis? Vad som helst, utom choklad och sockerbitar
¤Senast sedda film? Halva No country for old men

¤Favoritprogram? Design Simon och Tomas;)
¤Dagens frukost? Ägg med kaviar, ostmackor och kaffe
¤Andranamn? Cecilia (efter moster)
¤Favoritmat? Skaldjur
¤Vilken mat gillar du inte? Stark kryddad..är en liten mes när det kommer till kryddor 
¤Favoritdryck? Kaffe!!!
¤En macka? Pesto, mozzarella och tomat..mums!
¤Dagens planer? Softa hemma i Svedala, gå ut med hundarna och plugga
¤Dagens outfit? Ny svart blus från Vero Moda, jeans från Fornarina, skinnjacka, halsduk och vita converse. Det gäller att softa med stil...
¤Om du fick åka vart du ville på semester? Rom, vår i Italien!
¤Favoritklädmärke? Nudie, Svea
¤Favoritplats i ditt hem? Sängen
¤Favorittid på dagen? Förmiddag
¤Var är du född? På Trelleborgs BB
¤Favoritsport? Volleyboll, finns det något annat;)
¤Öl, cider eller vin? Cider, sött och gott.
¤Fotboll eller ishockey? Fotboll
¤Är du en morgonmänniska eller nattuggla? Ja, inte morgonmänniska iaf!
¤Pedikyr eller manikyr? Manikyr
¤Favoritdag i veckan? Fredag!!
¤Favoritblommor? Tulpaner
¤När var du riktigt kär senast? image195Är det just nu.. image195
¤Nattamat? Kebab..med mycket sås och saltgurka
¤Äger du en cykel? Ja, en röd...
¤Fattas du något? Pengar är alltid en bristvara;)
¤Dagens middag? Rostbiff och potatissallad
¤Vad lyssnar du på just nu? Två busande hundar..
¤Längtar efter? image195Jakobimage195
¤Hur många tatueringar har du? TRE; en volleyboll och två stjärnor!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0