Vårkänslor:)

Måndag!! Ny vecka! Hurray!

Idag vaknade jag sjukt tidigt, låg och tittade i taket och kände mig sjukt pigg. Skumt, jag är ju inte direkt känd för att vara en morgonmänniska. Men idag skiner solen och jag är på gott humör:) Man vågar knappt säga det, men det känns verkligen som att våren är påväg.

Så här i vårtider blir jag så sugen på att klä mig i linne, uppvikta jeans, ballerinaskor och solisar. Sedan vill jag sätta mig på en mysig uteservering och dricka latte och läsa deckare. Nu under terminen hinner jag inte läsa eftersom vi håller på och läser italiensk skönlitteratur. Men till sommaren! Då ska det plöjas!

I det här linnet skulle jag känna mig sjukt het! Kommer från H&M och kostar 129 kronor...
image231 Jag skulle vilja kombinera det med mina ljusa Replay-jeans, svarta ballerinas från H&M och ett guldarmband. Om jag skulle bära det idag skulle jag nog även addera min grå kofta i siden och merinoullsblandning från Zara. Nice!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0