Torsdagslista

Tre skönhetsprodukter (inte smink) jag använder varje dag: Ansiktsrengöring från Nivea, Tonad dagkräm från Nivea Young och Ögongel från Aco
Äter helst till frukost: Knäckemacka med avocado och tomat, kaffe och äppeljuice
Så många grader vill jag att det ska vara för att jag ska bada utomhus: Helst 20 grader i vattnet
Om jag inte bodde i Sverige skulle jag vilja bo i: Italien
Så här många muggar kaffe har jag druckit i streck: Alltför många:P
Ser helst på TV:
Nyheter, Sex and the City och inredningsprogram
Om jag vann VM i en idrott skulle jag välja: Sjukamp
Om jag vann en miljon på triss skulle jag: Investera i något smart
Sitta i en vattenpöl eller bo i en snödriva: Bo i en snödriva:)
En maträtt som skulle ätas varje dag året om:
Pastasallad
Ett år utan julafton eller en sommar med bara värme och ingen sol:
Det bär mig emot, men måste välja ett år utan julafton.. Jag har alltför lätt att bli deppig redan som det är, behöver allt ljus jag kan få


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0