Sockerärtor...

Tillbaka i hemmet efter en kort skoldag... Hade en lugn föreläsning, var som vanligt helt ensam med min lärare. Hon frågade om jag tyckte det var skönt att det inte är så långt kvar till sommaren. Och det kunde jag ju inte neka till, även om jag hade velat. Börjar tröttna på de här privatlektionerna nu..

Efter skolan tog jag en snabblunch i solen tillsammans med Emma. Hon är ju alltid i farten, men hade just idag en halvtimme över för mig:) Vi satt på trappan utanför Sol och åt pastasallad. Gott och trevligt.

Nu är jag hemma. Sitter i sängen och dricker kaffe och äter sockerärtor. Fina grejer. Ska snart ut på en joggingrunda tror jag. Kom precis på att det faktiskt finns ett pass på Gerda vid fyra. Med min favoritinstruktör till på köpet. Kanske kör på det istället. Känner mig lite seg så hade kanske varit skönt att ha någon som skriker på en;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0