Shoppingsug...

Idag slutar mitt köpstopp helt officiellt!!! Men min tanke är att vänta till imorgon. Ska ta en tur in till storstaden och go bananas i affärerna där. Lika bra att göra det ordentligt när det nu är tillåtet igen;) Är verkligen sjukt sugen på att shoppa nu, har ju varit så duktig så. Nu vill garderob och kropp uppleva litta vårnytt!!

Ska självklart träffa min Biffisöt också. Tror inte att det är tillåtet för mig att komma till Malmö utan att träffa henne..inte mig emot:) Vi ska fika också...mm, vad mysigt. Längtar!

Kommentarer
Postat av: Caroline

Hej!
Utifrån dina senast inlägg gissar jag att du inte var i stockholm nu i helgen som gick? ..isåfall har du en sjukt lik dubbelgångare här!!! Såg en exakt Karin-kopia inne på Topshop, trodde det var du, så jag stirrade nog alldeles för mycket - i hopp om att du skulle se mig :)
Kram kram

2008-04-01 @ 20:20:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0