Shoppa är så kul, så kul!!!

Fick shoppat lite igår...så även idag!!! Hurray!! Massa fina saker blev det. Bl.a. dessa två linnen. Kommer från Gina Tricot och kostar 129 kr styck.

image243  image244

Idag svängde jag förbi Pavements outlet här i Lund. Var stört längesedan jag var inne där, av den enkla anledningen att där mest finns skit som ingen vill ha;) Men idag hade jag lyckan att springa på dessa fina skor. Har ju velat ha ett par vita tygskor hur länge som helst, så är väldigt glad. De hade kostat 599 kr, men var nedsatta till 200 kronor. Sådant gillas:)

image245

Sist men inte minst så köpte jag en ny liten sminneccesär...dels var min gamla skitig och för liten plus att jag bara inte kunde motstå den här. Är väldigt förtjust i rosa när det kommer till sådana här prylar...annars är det ju mest rött som gäller:)

image246


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0