Plugga snart kanske...

Som sagt, när man bör plugga finns det alltid en massa andra saker att ta sig för. Jag roade mig med en lista..

Höger- eller vänsterhänt: Höger

Humör just nu: Lite lätt torsdagsdeppig:(
Kläder just nu: Svart klänning, leggings och strumpor
Musik just nu: Ljudbok: Enhelt annan historia av Håkan Nesser
Vad sa du senast: Jävla idiothemsida!!! (Om 3:s)
Favoritplace: Mitt hem är min borg:)
Fisk eller badkruka: Fisk
Saft eller alkohol: Alkohol, nästan lite väl lätt;) Saft är blaj!
Hur många kuddar sover du med: Har två i min säng, använder en
Favoritväder: Vackert vårväder, sol och lagom varmt
Om du var fast på en öde ö, 5 saker att ta med: Babe, Biff, mat, toapapper;P och en fin bikini

Spelar du nåt instrument: Nej! Spelade gitarr när jag var liten, men det var så sjukt tråkigt!
Sparare eller slösare: Slösare
Tror på liv på andra planeter: Vem vet..
Kommer du ihåg din första kärlek: Ja
Är du fortfarande kär i honom: Nej
Har du några homosexuella vänner: Inte vad jag vet
Tror du på mirakel: Ja, har ju själv upplevt ett:)
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: Ja 
Ser du dig själv som tolerant mot andra: Inte särskilt, tyvärr


Kommentarer
Postat av: Maria

Jasså så jag får inte följa med till öde ön!!!!:P

2008-04-10 @ 17:44:30
Postat av: Emelie

woho jag får följa med!! När åker vi :D

2008-04-10 @ 21:14:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0