Plugg och lugg..

Så här har jag sett ut idag.. Eller inte riktigt hela dagen. Var på spinning vid tolv och efter det klädde jag mig såhär. Hade snedluggen nere innan också, jag håller på och "växer i den" som min kära frisör uttryckte det. Kan ju säga att jag ännu inte är riktigt van. Men det kommer antar jag:)

image209Idag hade jag pluggdag, vilket förstås innebär att jag hunnit med en massa saker;) Bl.a. har jag städat toaletten, handlat och som redan nämnts varit på spinning. Tänka sig vad man hinner med på en dag, haha!! Men jag har faktiskt pluggat en del till tentan också. Plus att jag gjort min läxa till imorgon. Duktigt värre:)

Dagens utstyrsel betår av:
Top:
Oversize från Cheap Monday
Jeans: Blåa från Nudie, dock inte favoriterna idag igen;)
Sjal: Second hand från Humana
Strumpor: Svarta med bananer på:) från outleten i Svedala
Ut i kylan bar jag även grå hoodie från Svea, skinnjacka, halsduk och självfallet vita converse.

Satt på EspressoHouse och pluggade idag, behövde lite miljöbyte från Stadsbiblioteket. Satt där med min stora latte i flera timmar. Latten som jag fick för tamed-pris av den snälla killen i kassan, då mitt coffee-card var nästintill tomt. Nu är det tomt. Jag tackar och niger:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0