Överallt och ingenstans...

Tisdagar kan ibland vara lite tråkiga tycker jag...det händer liksom inte speciellt mycket. Jag har iofs varit och tränat på Gerda, återigen hade jag glömt att tisdagar 12.15 innebär lunchpass som bara är 45 minuter långt. Menmen, fick rört litta på fläsket iaf:)

image236
En annan sak (när man nu är inne på tråkiga saker)
är att jag återigen måste gå och köpa tamponger. Så jävla tråkigt:( Förstår mig inte på mig själv.. Jag brukar köpa en sådan där påse från Apoteket med 100 stycken i. Därefter sprider jag ut ungefär hälften av dessa i alla fickor, väskor och varhelst annars det kan vara bra att ha dem.. Skitbra, inte sant? Efter inköpsdagen följer sedan en tid när det flyger omkring tamponger både här och där. Så fort man plockar upp något ur en ficka eller ett fack så är det en liten jävel som tar en svängom. Detta hade man väl kunnat stå ut med om det inte vore så att när man sedan väl är i behov av dem...ja då är de alla spårlöst försvunna! Går inte att finna..

Skumt... Ännu ett av världens mysterier.

Kommentarer
Postat av: emelie

känner samma sak, fast med mina klämmor... a womans need!

2008-04-23 @ 15:56:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0