Onsdag!

Idag är det onsdag!!! Och vi vet väl alla vad det betyder!! Shoppingdag!! Hurray!!

image186
Ska först iväg på spinning klockan 12.15...gäller att ladda. Ta ut sig ordentligt så man sedan är lugn och avslappnad inför storstadsbesöket. En sak som garanterat kommer följa med mig hem (om den finns tillgänglig förstås) är denna top.

Ser kanske inte mycket ut för världen, men den är sjukt skön kan jag lova. Sitter snyggt upptill, lite vidare nertill och söt puffärm. Perfekt bastopp om jag får säga det själv. Kommer från Stadium, märket heter Dcate och modellen Bella Top Solid. Den kostar 99 kronor.

Testade den hemma i lördags, min syrra har fått en sådan av mamma. Hon har redan tvättat den någon gång och sa att den håller form och storlek jättebra. Hurray, budgetshopping!! Me like!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0