O soliga måndag...

image260Jag kom upp vid klockan sju:) Mycket duktigt av mig, fick hjälp på traven tack vare min nyfikenhet beträffande vädret. Måste nog säga att jag är nöjd. Solen tittar fram och det ser ut att kunna bli en fin dag. Ska snart iväg till skolan, en föreläsning och sedan blir det träning på Gerda. Har fått in bra flyt i det här nu. Softar och goffar på helgerna...tränar och är hälsosam i veckorna. Jag trivs:)

Min vårfina outfit består av:

Linne: Nytt med stjärnor från Gina Tricot
Kofta: Ny, tunn, ljusgrå med volang nertill från Indiska
Jeans: Ljusa, softa och übersköna från Replay
På fötterna blir det nya fina, vita tygskor från Le coq sportif. Antar att jag får ta på mig skinnjackan för säkerhets skull..vore ju trist att bli sjuk nu när det ska till att hända så mycket skoj:D Fast hoppar halsduk. Tar solisar istället:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0