Mitt i natten...

Usch, nu börjar jag bli riktigt trött.. Kom hem från supertrevlig middag med Jakob och hans familj lite innan tio. Sedan har jag suttit och pluggat fram tills nu. Har föreläsning imorgon, och slö som jag är har jag förstås inte pluggat ett dugg. Kan verkligen inte rekommendera att dra på det så länge. Upptäckte att det var betydligt mer att göra än jag hade räknat med plus att jag blev sjukt frustrerad och illamående när jag inte fattade vad det stod. Illamåendet kan nog skyllas på gårdagskvällen och för lite sömn....

Nu ska jag sova..imorgon är det en ny vecka som det kommer hända en massa roliga saker i. Får bland annat besök på tisdag:) Ska försöka komma upp tidigt imorgon så jag hinner plugga färdigt det sista innan skolan börjar vid 10.15. Plus att jag vill titta på Vakna med the Voice. Tycker det är mycket trevligt, kul att ha hittat ett program som får en att se framemot att gå upp tidigt:)

Jag saknar Jakob:( Tycker inte det är kul att sova ensam... Men samtidigt får man vara tacksam för att man har en sådan aktiv och ansvarsfull kille;) Suck, jaja...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0