Måndag...

Jag jobbade inte inatt...det var skönt:) Typ första gången på två år jag är ledig på en söndag. Jag gillar det.. Istället för att tillbringa min kväll på en terminal i Malmö var jag hemma hos Jakob. Tittade på tv och åt pizza tillsammans med honom, Martin och Elin. Soft söndag alltså.

Idag fick jag gå upp supertidigt, eftersom mannen skulle iväg till jobbet. Fast vi gick upp mitt i natten så hann vi inte äta frukost...så jag var tvungen att åka till Stadsbiblioteket och frulla i deras fik.. Satt där och pluggade fram till klockan tio då min föreläsning började.
 
Nu är jag hemma och har precis smällt i mig lite kassler med pasta och pesto.. Mumsigt gott i all sin enkelhet. Snart blir det träning och därefter plugg tillsammans med folk som läser italienska som kvällskurs. Spännande...
image199
Ikväll ska jag träffa killen ovan. Så här ser han ut när han ligger i min säng och kollar fotboll. Total fokus, Gud nåde den som stör;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken man!! Hur når man honom?

2008-04-07 @ 17:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0