Lördagkväll...

Igår hade Biffisöt sin inflyttningsfest!! Det var mycket trevligt och mycket varmt;) Kolla vilka snyggingar! Idag funderar jag seriöst på att gå och sola, jag ser ju mer än lovligt blek ut bredvid denna donna...

image248

Emelies lägenhet är så fin, dock blev det lite trångt eftersom alla valde att hänga inne i det stora rummet. Men mysigt, och kul blandning med folk. Fick träffa Anders och Johanna som jag inte sett på jättelänge nu sedan postenjobbet slutade... Och Ida, Peppi och Pernilla från laget var också där. Så himla kul att träffa Pernilla igen, så sjukt underbar tjej. Måste ta mig till Ystad snart så jag kan hälsa på henne:)

          

Satt mest och hängde i Emelies nya, fina röda soffa. Den är sjukt skön. Sen åkte jag och Jakob taxi hem. Wow!! Det brukar jag faktiskt inte göra så ofta, jag är ju ett stort fan av kollektivtrafiken;) Haha!!

image257

Kommentarer
Postat av: Anders

Äntligen är man med på bloggen =)
Hehe d var trevligt, kul o träffas igen ses ju inte varje söndag längre..=(

2008-04-28 @ 19:19:07
Postat av: Maria

Ojdå! Undra vart den handen på den 3:e lilla bilden är på väg:P

2008-05-03 @ 10:24:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0