Lördag:)

Har so far haft en sjukt mysig dag..känner mig helt trött i huvudet. Inte bra, eftersom jag känner på mig att kvällen kommer bli något alldeles speciellt... Ost och vinkväll hemma hos Annie, tillsammans med henne, Biffisöt och Lisa.. Väl valda delar av laget, kan det bli bättre..;)

Dagen började med mysfrukost hemma hos Jakob. Vi åt nybakade scones med ost och marmelad, drack kaffe, läste tidningen och hade det allmänt mysigt. Precis som en perfekt, soft lördagsmorgon ska vara:)

Sedan åke vi ut till TornaHällestad..där babe bodde när han var liten. Skulle titta på fotboll, THIF mötte Rydsgård i premiären. Mycket spännande..det slutade 2-2. Vi åkte ut lite tidigare så jag hann få en guidad tur i denna metropol. Det gick snabbt;) och var mycket fint och trevligt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0