L.A. Ink

Sitter och kollar på L.A. Ink...en serie om en tatueringssalong i L.A. som drivs av värsta coola tjejen. Har sett reklam för det, men inte sett det förrän idag.

Kanske tur, för när jag tittar blir jag litta sugen på att skaffa ytterligare en tatuering. Har i nuläget tre stycken: en volleyboll på skuldran, en stjärna vid höften och en stjärna på handleden. Den sistnämda gjorde jag för ca ett år sedan. Känns helt sjukt att det inte är längre sedan. Det är det lustiga med tatueringar, när de väl sitter där så blir de en del av ens kropp och det känns som de alltid funits där.

image228
Den här bilden är från i maj förra året när jag precis gjort min tredje tatoo:)

Vet ännu inte om det kommer bli några fler.. Men om så blir fallet så lär den hamna på benet, typ vaden. Har lite idéer...men känner att jag vill vänta tills det känns helt perfekt. Och jag måste dessutom kunna få en tid hos Stina, min tatuerare. Asgrym tjej med fejjan fylld av piercingar, men dock inga egna tatueringar. Finns ingen annan för mig, ska det bli en tatuering till så ska den göras av henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0