Idag blir en bra dag...

Börjat dagen med en promenad genom Lund. Det är något avslappnande i att möta alla dessa småspringande människor. Som är på väg till sin skola eller sina jobb med stressade blickar. Sippandes på sitt morgonkaffe i takeaway-mugg. Mötte dessutom en tjej som gick och borstade tänderna. Kanske lite overkill...

Själv gick jag i lugn och ro, lyssnade på Säkert! och tänkte på sommaren. Lite på den föregående och mycket på den kommande. Tror den kommer kunna bli riktigt bra. Bara jag får ett jobb så jag kan slappna av litta..

Idag ska jag träna på Gerda och fixa present till lillesyrr. Är ju bjuden på kalas ikväll, det kommer bjudas på kräftor. Mums, me like very much!!

image224

Solen skiner idag:) Och jag vaknade upp till pussar och mys. Powermys iofs, babe hade lite bråttom till jobb.. Men ändå, superstart på en superdag!! Hurray!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0