I backspegeln...

Nu är det måndag igen. Helgen är över och tentan är gjord.. Känner mig märkbart avslappnad trots att detta bara var den första av fyra tentor, och att nästa skoldag är på onsdag. Har då två föreläsningar som jag har uppgifter till plus en filmvisning. Men iaf. Känns skönt ändå på något sätt.
 
Efter tentan i lördags for jag till Beddinge för att tillbringa kvällen och delar av söndagen där tillsammans med mamma och lillelillebror.. Gick tre supersköna och soliga promenader med hundarna och sprang även en runda. Så skönt...och välbehövligt.

På söndageftermiddag tog jag bussen tillbaka till Lund. Hade sällskap av Biffisöt per telefon...vi pratade från busshållplatsen i Svedala enda tills jag lämnade mitt hem för att cykla till Jakob.. Mycket trevligt:) Hos Jakob tittade vi på fotboll, Malmö mot Trelleborg. Derby som slutade 0-0...trist match om ni vill höra min mening. Käkade en halv kebabpizza..mums!! Kollade lite mer tv och gick sedan och la oss.

image195Soft 4-månadersdag:)image192

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0