Helg i Svedala...

Jag var hemma i helgen... Tvingade syrran att fota mig, får ju passa på när man kan undgå spegelfoto..
Så här såg jag alltså ut i lördags.. Lite bakis, men glad ändå:)

På mig hade jag:image202
Blus: Ny från Vero Moda
Jeans: Fornarina
Frisyr: Uppsatt i tofs, med diadem från H&M

Fint i all sin enkelhet. Hade en riktigt skön lördagskväll med god mat och trevligt sällskap:) I söndagsmorse klev mamma, lillebror Anders och jag upp riktigt tidigt och for till Beddinge. Jag körde såklart:) I Beddinge tog mamma och jag varsin joggingtur och sedan gick vi en runda med hundarna.. Helgmys...
                                                                          image203
           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0