Hela dagen lång...

Jag gick upp klockan sju imorse.. Strongt!! Fast måste erkänna att det aldrig hänt om inte Jakob varit här. Tack så mycket;)

Sedan har jag ägnat hela min dag till att studera. Har två föreläsningar imorgon och har uppgifter till bägge. Nu är de gjorda!!! Shit, vad duktigt. Förbjöd mig själv att sätta igång datorn innan jag var helt färdig med dessa uppgifter. Känns bra, för en gångs skull har jag lyckats med mitt mål att vara lite effektiv..

Har några upgifter att göra tills på torsdag med. Min tanke är att göra dem när jag kommer hem från träningen som börjar nu kvart över fyra. Man måste ju unna sig att göra något annat än att plugga hela dagarna;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0