Crazy and softy...

Igår var en galen dag..den kändes sjukt lång. Jag som i vanliga fall har väldigt softa dagar..någon föreläsning och ett träningspas brukar höra till.

Men igår... Igår var jag i Trelleborg. Var på två anställningsintervjuer, en på H&M och en inom vården. Sitter i värsta knipan nu, vill ju helst jobba på H&M, men de svarar inte förrän om tre veckor ifall man fått jobbet. Plus att de hade 22 personer som sökt jobbet och som skulle på intervju. Vårdjobbet däremot, är mitt om jag vill ha det. Hon som intervjuade mig ville att jag skulle tänka över saken och höra av mig i nästa vecka...

Suck...vadfan!! Jag kan ju inte tacka nej till det! Samtidigt vill jag så sjukt gärna ha H&M-jobbet!! Men chansen känns så liten:(

Jaja, det blir nog bra till slut. Det viktigaste för mig är ju faktiskt att jag får ett jobb så jag kan betala min hyra. Molto importante!! Nu ska jag försöka släppa tankarna på detta, dock måste jag nog ta ett snack med min peppcoach och syokonsulent i livet alla frågor - mamma - såklart;)

Efter denna långa dag i Trelleborg, som även innehöll lite shopping, for jag till Malmö för att hälsa på lilleBiff:) Hon hjälpte mig att färga håret så nu är det gyllene och vackert igen. Hon bjöd även på supergod middag..över alla förväntningar;) Sen softade vi och lyssnade på musik...så skönt att bara hänga och ta det lugnt en fredagkväll. Jag kom hem igen vid klockan ett på natten. Då var jag trött vill jag lova..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0