Vilken besvikelse!

Vi är besvikna. Skulle till Helsingkrona. Efter många om och men beroende på att Biffen glömde var hon lagt sitt leg ca tretton gånger kom vi då äntligen fram. Och vad ser vi då?? Det är stängt, inte en kotte där! Skandal! Som tur är var Sydskånska öppet så vi gick dit. Andra gånger i livet jag var där. Första gången var jag nyss fyllda fjorton och låg och hånglade med en student i ett yttepytterum. Vilka minnen.
Denna gång var det inte lika roligt där. Träffade några killar som jag och Millan träffade när vi var ute senast.. annars blä. Emelie ville bara käka kebab, och jag var också sugen på mat så vi stack där ifrån. Jag åt fisk och pommes, Biffen åt två kebab. Sen gick vi hem, nu ska vi sova. Godnatt!!
image27

Kommentarer
Postat av: Millan

Vilka träffade ni? Fredrik o Ben Affleck?

2007-11-24 @ 19:45:22
Postat av: Emelie

Kul att man ser rakt in i min näsa!! Tack får igår trots en stor besvikelse... får se om den 7/12 funkar

2007-11-24 @ 21:34:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0