Tisdag = Skitdag!

Fan också!! Jag var sjukt sugen på att träna. Men vad händer?? Först har vi fys, vilket väl vore okej om det inte var för att min rygg håller på att gå av. Är övertygad om att någon varit inne och sågat i den eller något liknande. Det känns så. Buhu, stackars Karin. Jag har höstdepression också. Plus att jag är en fattiglapp. Och Biffen vill inte gå ut på fredag. Och någon har stulit mina träningsstrumpor ur tvättstugan. Det sista hände iofs för två veckor sedan, men iaf. Varför händer allt mig.. Suck...
Jaha då får vi väl se veckans gnäll som överstökat. imorgon blir det nya tag. Tänker att snart är ju julen här. Och alla som säger emot kan ta sig nånstans. För gör det mig glad att tänka att det snart är jul så tänker jag fantamej tänka att det snart är jul. Så det så. 
Puss och hej.. Nu ska jag duscha och sjunga extra högt i duschen. Sådant piggar också upp. Både mig och mina grannar..

Kommentarer
Postat av: karro

tjenare karin. nu har jag hittat hit och nu blir du inte av med mig igen.. =) haha.. fin liten blogg.

2007-11-06 @ 22:51:38
URL: http://karito.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0