Stad i ljus!!

365845-12
Eller snarare Systembolagets parkering i ljus!! Här får ni läsare ta del av vad som möter mina ögon varje dag när jag spanar ut genom fönstret. På fredagar och lördagar är det tät trafik kan jag lova..riktig action. Folk bråkar om parkeringsplatser, tappar flaskor i marken och vip-kunderna(alkisarna) dansar ringdans. Helgnöje - kom hem till mig. Bättre än bio, jag lovar.
Ser ni förresten hur vackert mitt fönster är?? Ljuset till vänster är nytt för idag och doftar pepparkaka, mmm.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Världens bästa utsikt ;)

2007-11-09 @ 10:21:51
Postat av: karro

jag vill också ha egen lägenhet och egen utsikt. =)

2007-11-10 @ 10:24:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0