Slappna av

Hade min första körlektion ever idag.. Spännande! Jag var lätt nervös, men tyckte det var sjukt kul. Fick nog fem motorstopp, alla vid samma tillfälle. Efter det fick jag lära mig lite kopplingsknep. och sen gick det bra. Fast det är nog ett tag kvar till körkort..
Resten av dagen har jag städat och vilat, det blir fem nätter den här veckan också. Money, money, money. Känner dock att jag måste hinna träna i veckan trots jobb. Det var ju så roligt i söndags. Laget skulle spela match, jag och Biffen var med och tränade på morgonen. Gick hyffsat bra, blev återigen förvånad över hur lycklig jag blir över att få drämma till en boll hårt. Primitiv individ, det är jag det.
Därefter stack jag och Biffen till Torup, den veckoliga rundan gick av stapeln. Kvart i tolv åkte vi hem till Jonna, där vi alltid äter innan hemmamatcherna. Challe påstod att jag och Emelie bara var med och tränade för att få äta, men det är inte sant. Okej lite kanske, supergod pastasallad. Sen fick vi kaffe med mjuk pepparkaka, som Jonnas mamma impulsbakat bara sådär. Helt fantastisk!
Vi var där någon timme, snackade skit och jag höll på att skratta ihjäl mig några gånger. Mitt lag är underbart, vilka fantastiska människor. Skulle inte klara mig länge utan dem, inser det varje gång jag träffar någon av dem.


Kommentarer
Postat av: karro

1,2,3 Körkort

2007-11-27 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0