Nu kan ni bli glada igen!!

Nu är jag tillbaka igen. Helgen har varit lite smått kaotisk men samtidigt mycket trevlig. Ägnat stor del av både fredag och lördag till att strosa runt i Köpenhamn, köpte en tröja på Zara.. inte bra, eftersom jag redan innan nästan låg på minus. Men den var så fin att jag inte kunde låta bli.. Vet inte varför jag ser så putt ut på bilden, var ju superglad över mitt nya köp..
image14
På söndan gick vi i en massa fina affärer, såna jag ska handla i när jag blir stor och har ett riktigt jobb.. Nu fick jag nöja mig med att titta, men det var kul det med. Inspiration och framtidsvisioner..
image15
Var tänkt att vi skulle finfika på världens bästa fik, men kön ringlade sig långt ut på gatan och varenda sittplats var upptagen. så det blev pizzasandwich, stående med håret blåsande i ögonen på Nörrebro istället. Inte fyskam det heller, men kanske inte helt enligt planen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0