Mitt otekniska liv!!

Fan, nu är jag sur. Hur i hela helvetet ska man göra för att rotera bilder innan man lägger in dem. Ja, jag har då ingen aning. Tycker inte att mina läsare ska behöva ligga ner för att se hur jag ser ut.. Kan iofs vara nice det med, men ska inte behöva vara en förutsättning..
Inser i såna här lägen varför jag inte börjat blogga tidigare, jag är tekniskt handikappad. Plus att mitt tålamod är ett av universums kortaste..funkar det ínte direkt anser jag att saken i fråga kan ta sig nånstans. Mycket moget beteende, jag vet. Men så är jag inte så gammal heller.
Ska snart iväg till posten!! Jippie, ännu en sak som gör helgen lyckad..(ironi, om ni inte fattade.)
Har förresten varit ute och sprungit idag..med Biffen. Biffen alias Emelie är grym. Vi var mycket stolta över oss själva efter att ha kryssat mellan pensionärer och barnvagnar ute i Bokskogen.
Älskar Biffens resonemang. vV diskuterade om vem som skulle dricka först ur vattenflaskan. Emelie vann; hon tyckte att jag skulle dricka först eftersom hon spytt på natten och inte borstat tänderna efter det.. Vänskap på hög nivå, tack kompis..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0