Kanelbullar, Hundpromenad och Tacos!!

Ungefär så har min dag hittills sett ut, dvs übermysfantastisk. Har iofs inte intagit tacosen än, men det brukar vara ett säkert kort. Min mamma har idag bakat för första gången på tre år, vi är alla i chock. Framförallt mammas hushållsassistent, ni vet en sådan där manick som kör runt degen så man slipper röra ihop den själv. Denna vägrade först att sätta igång, men efter en omgång milt våld så gav den med sig. Skam den som ger sig!
Medan jag var ute och promenerade halva Svedala runt med mamma och hundarna så blev mitt kära lag besegrade av Lindesberg. 3-0! Jag undrar vad de hittade på, att de åkte från Svedala kl fyra imorse kan kanske ha något med saken att göra..Hmm. Vid den tiden hade jag ganska precis somnat.. 
Jeez, nu ska jag äta tacos!! Hela huset är fyllt av väldoft!! Mmm.. What a lovely evening!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0