Jag vill ha en brandvarnare i julklapp..

Igårkväll brann det hemma hos mig.. Min plattång brann upp. När jag satte i kontakten började det först rycka ur den, och sedan även ur vägguttaget. Det pös även väldigt läskigt, typ som en ångmaskin. Jag drog snabbt ur kontakten och placerade plattången så långt från mig själv som möjligt. Vilket iofs inte säger så mycket med tanke på hur liten min lägenhet är, men iaf.
Hade trots dramatiken en mycket trevlig kväll, idag är jag segast. Dricker julmust, det är gott. Ska nog äta en clementin strax också.

Kommentarer
Postat av: Millan

Ojojoj, vilken dramatik! Det var ju för väl att lägenheten inte brann upp! Och inte minst Karin! Du får ta det lugnt med plattången nästa gång (om det är något kvar av den?)

2007-11-18 @ 13:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0