I´m off!

image13
Nu drar jag til Köpenhamn. Ska hälsa på världens bästa kille och fika på det mysigaste café ni kan tänka er. Ska knäppa lite bilder om kameran samarbetar vill säga.
Tekniken och jag är ju som sagt inte alltid vänner. Igår pajjade min hallampa så nu kan jag inte ta några outfit-bilder eftersom det blir alldeles för mörkt...suck. Man ska aldrig ropa hej..osv.
Är glad idag, alltid kul att hitta på skojiga saker.. Plus att jag kom i mina snyggjeans idag, bara det är värt fira. Hurray, för att citera min vän Karolina..som jag även snott bilden ovan ifrån.

Kommentarer
Postat av: karro

hej karin du får ha en jättebra helg. skönt att du slipper följa med till svenska cupen. vi kommer suga tolle.. men men .. du får ha d så bra.. snygg bild :P hurray

2007-11-10 @ 10:23:40
URL: http://karito.blogg.se
Postat av: Millan

Millan har börjat blogga igen :) kolla in på www.flowpow.blogg.se, finns en jättefin bild på mig när jag sniffar socker ;)

2007-11-11 @ 14:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0